اس ام اس های بامزه/مناسبتی
تابلو روان تابلو LEDي فلاشر تابلو ثابت قاب تابلو روان تابلو پلكسي نوري
✿✿✿ توی مارپله ی زندگی ، مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه ! تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه ✿

  

 
 
7 آبان: خواستم جونمو فدات کنم، با خودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟!
فرستنده: فرناز
 
 
 
6 آبان: این پفک جدیدا رو تف می زنی به هم نمی چسبن. از قصد این جوری ساختن تفریحاتمون رو ازمون بگیرن!
فرستنده: 09355449428
 
 
 
5 آبان: نفرین نمی کنم… خدا ازت بگذره… بعد هم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!
فرستنده اس ام اس: 09355449428
 
 
 
4 آبان: زن ها بهترین موجودات پروردگارند، به شرطی که زنت نباشند!
فرستنده: 09355449428
 
 
 
3 آبان: دختره ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ: "ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻭستت ﺩﺍﺭﻡ! هنوز ﻣﻨﻮ ﯾﺎﺩﺗﻪ؟!"
 ﻧﻮﺷﺘﻢ: "ﻧﻮﭺ "!
 ﺍﺱ ام اس ﺩﺍﺩﻩ: "ﺣﺪﺱ ﺑﺰﻥ!"
 ﻧﻮﺷﺘﻢ: "پریسا؟ آزاده؟ نیوشا؟ ریحانه؟ عسل؟ نمی دﻭﻧﻢ ﻭﺍلا! خودت بگو ﮐﺪﻭﻣﺸﯽ؟"
 دختره ﮔﻮﺷﯿﺸﻮ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩ، دیگه هم جواب نداد!
 دختره ﺭﻭﺍنی ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ! ﻓﻘﻂ ﺑﻠﺪند ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕِ پاک ﻣﺎ پسرها ﺑﺎﺯﯼ کنند!
 
 
 
2 آبان: تا بیست سالگیم فکر می کردم اسمم زُهره است،‌ چون همیشه مادرم وقتی می خواست بیدارم کنه می گفت: پاشو ظهره!
 
 
 
1 آبان: خدایا به ما که بنز و بی ام و نمی دی... حداقل به اونایی که می دی، یه کم به قیافه هاشون دقت کن ما این قدر حرص نخوریم!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 11 / 8 / 1391برچسب:اس ام اس های بامزه/مناسبتی ,
ارسال توسط محسن